600e keer KRO-NCRV Spoorloos - Maandag 14 januari, 21.15 uur, NPO1 - Een terugblik op bijna 30 jaar, ook met het verhaal van Eline!!! | Stichting Eline-de Cirkel is Rond
← Terug naar Media NL

In de 600ste aflevering kijkt het programma Spoorloos terug over alle uitzendingen die zijn gemaakt.

Vele verhalen komen aan bod.

In het laatste kwartier kijkt men terug op enkele markante zoektochten uit de afgelopen 29 jaar Spoorloos. De zoektocht van Eline Kuijper zit daar ook bij.

In de uitzending is de ontmoeting van Eline met haar Chinese ouders te zien. Het verhaal van Eline Kuijper is een van de weinige verhalen waar Spoorloos veelvuldig aandacht heeft besteed.

Zie ook: https://pers.kro-ncrv.nl/programmas/spoorloos/spoorloos-de-600e-aflevering-een-terugblik-op-bijna-30-jaar-spoorloos

Maandag 14 januari, 21.15 uur, NPO1

Wilma Leermakers