10 Januari 2018 - Lezing bij Katholiek Vrouwengilde in Bovenkarspel | Stichting Eline-de Cirkel is Rond

10 Januari 2018 - Lezing bij Katholiek Vrouwengilde in Bovenkarspel

Lezing bij het Katholiek Vrouwengilde in Bovenkarspel.

Eline Kuijper en Wilma Leermakers (namens Stichting Eline-de Cirkel is Rond) zullen een lezing geven over het zoeken en vinden van de geboorte ouders van Eline. Wat gebeurt er dan met je, hoe is het na het vinden gegaan en vooral hoe staat Eline nu tegenover haar familie. Ruim 10 jaar na dato, in 2006 werd de familie gevonden en in 2007 werd hier publiciteit aan gegeven, is er veel veranderd bij iedereen. Hoe gaat iedereen hier mee om?

Wilma Leermakers zal wat vertellen wat er verder is uitgegroeid. Als je geconfronteerd wordt met de onmogelijkheden die jongeren voornamelijk op het platteland hebben wil je hier wat aan doen. Hiervoor is Stichting Eline-de Cirkel is Rond opgericht. Om mogelijkheden te creeëren die ze anders niet krijgen of waar families veel voor moeten opofferen.

Datum: 10 januari 2018

Plaats: Verenigings gebouw in Bovenkarspel, Hoofdstraat 206, 1611AM Bovenkarspel.

Deur open: om 19.15 uur

Start: 19.30 uur